Slavik Novytskyi
29 de octubre de 2014 19:20
Dear Sir/Madam,
My name is Slavik, I am from Lviv, Ukraine.
In June 2015 our NGO Karpaty ( http://www.gokarpaty.org ) will be holding
the traditional international fans’ tournament EUROFAN in Lviv (Ukraine) for the 9th consecutive year.
You can find many photos and videos from previous events on Facebook:
http:/www.facebook.com/EUROFAN.tournament
The dates: 25-28 June 2015.
On 25 June teams arrive in Lviv and check in hotels, also press conference will be held on that day;
the football tournament lasts three days, from 26 June till 28 June 2015.
Our tournament is rather a non-competitive one.
Professional or semi-professional players are not allowed.
The official motto of the EUROFAN is: Football, Friends, Fun - enjoy EuroFan!
Tournament rules: 11-a-side teams,
32 teams will be divided into 8 qualifying groups with top two teams from each group
progressing to the playoff stage;
matches played in qualifying groups will have duration of 40 minutes (2 halves, 20 minutes each),
matches played in 1/8 and 1/4 of playoffs will have duration of 50 minutes (2 halves, 25 minutes each),
matches played in semifinals and final will have duration of 60 minutes (2 halves, 30 minutes each).
Number of substitutes is not limited.
Before every game we play national or clubs’ anthems, during games we arrange live comments and music (speakers are placed around the ground, DJ and commentators work with microphones).
Also we ask each participating team to send us in advance an entry fee in the amount of USD 205 (or EUR 150) as a guarantee of participation.
Regarding accommodation:
Depending on a hotel, its class, location and conditions, we offer discounts on stay for all members of your delegation (the number of persons is not limited).
Normally cost of one night per one person in a good hotel is about 40-50 EUR.
So you pay about 20 EUR from one person per night.
During the tournament all invited teams will be accompanied by volunteers speaking in respective languages.
They will meet teams in Lviv, help in finding hotels, checking-in and be helpful in different situations.
During the tournament there will be an opening party and after the tournament we organize a finishing party with prizes and mementos for all tournament guests.
The final list of participants will include 32 National and club fans’ teams from all over Europe.
We would like to invite fans' team of UD Las Palmas to take part in the “EUROFAN-2015” fan-festival/tournament.
Could you please help somehow in this matter?
Best regards,
Slavik
novytskyi@gmail.com
Invitación a afición de la UD a torneo internacional
-
- Presidente del Club
Invitación a afición de la UD a torneo internacional
Ayer me enviaron esta invitación para un torneo en Ucrania. Claro que como está la cosa por allí, no creo que se anime mucha gente. Pero bueno, sea como sea, aquí lo dejo por si alguien está interesado. Saludos
- michaelscott
- Administrador concursal
- Rey_Brindisi
- Administrador concursal
Re: Invitación a afición de la UD a torneo internacional
A riesgo de emitir mi opinión habiendo leido solo un par de cosilla , pregunto ¿esto no es como los correos spam esos que una nigeriana o asi te manda un correo diciendo que es princesa o hija de un gobernante del pais y que te promete "cienes" de millones de cuentas en Suiza o algun paraiso fiscal si la ayudas?
, tambien está el de las rusas o ucranainas
con foto de un yogursito que parece top model que busca un hombre como tuúpara creer en el amor....?
Aficionados amarillos de Tour por Ucrania, despidanse de sus organos....

Aficionados amarillos de Tour por Ucrania, despidanse de sus organos....
- perreta
- Presidente del Club
- Contactar:
Tiene toda la pinta de perder los riñones...
En este caso, lo bueno es seguir la corriente, pedir "pruebas". Por ejemplo, pedirle que mande foto en la que pose con una bandera de su equipo en una mano y un Kalashnikov en la otra, para así demostrar que es quien dice ser... ¿Qué ucraniano no tiene un AK a mano?
-
- Presidente del Club
- Contactar:
Y la coincidencia de colores con los de Ucrania,tambien favorece el ambientillo,lo que si te trincan los prorusos no creo que te paguen las copas. 

- Alma amarilla
- Presidente del Club
Yo creo que este post vista la poca aceptación de la gente...y la más que dudosa veracidad de la oferta...debería pensarse si cerrarse.
- carloslp
- Juez de la administración concursal
¡Qué prejuiciosos! El lobby se apunta.
Yo creo que es un post super interesante, ademas lo ha abierto un moderador, yo lo sigo con muchisima atencion sobre toda lo de echarse copas y los prorusos, hay que preparar muy bien los viajes.Alma amarilla escribió:Yo creo que este post vista la poca aceptación de la gente...y la más que dudosa veracidad de la oferta...debería pensarse si cerrarse.
Pd: lo de que sea en ingles lo llevo peor......
- Alma amarilla
- Presidente del Club
amarelo escribió:Yo creo que es un post super interesante, ademas lo ha abierto un moderador, yo lo sigo con muchisima atencion sobre toda lo de echarse copas y los prorusos, hay que preparar muy bien los viajes.Alma amarilla escribió:Yo creo que este post vista la poca aceptación de la gente...y la más que dudosa veracidad de la oferta...debería pensarse si cerrarse.
Pd: lo de que sea en ingles lo llevo peor......