Sección principal del foro donde se debate la actualidad del club y del primer equipo amarillo. La Unión Deportiva Las Palmas es nuestra razón de ser, opina en el punto de encuentro de la afición más concurrido de Internet.
HOLA SEÑORAS, SEÑORITAS Y SEÑORES, TENGO QUE DECIRLES A TODOS QUE SOY UN CHICO NACIDO EN BARCELONA Y SOY DE LA UNION DEPORTIVA LAS PALMAS Y POR AQUI EN BARCELONA NO SE HABLA MUCHO DE ESTE EQUIPO, ESTOY INDIGNADO, MENOS MAL QUE TENEMOS INTERNET PARA VER LAS NOTICIAS Y LAS NOVEDADES DE ESTE CLUB, POR QUE SI NO NO TENDRIA NI IDEA DE LOS JUGADORES QUE MILITAN ACTUALMENTE EN ESTE, UN SALUDO A TODOS/AS Y ESPERO ESCRIVIR MUY PRONTO.
Si señor... deberias ser pionero por ahi y fundarte una peña pa cuando volvamos al Camp Nou... Espero que no sea dentro de mucho. Ánimo y a ver si te vienes un finde pal estadio a ver al ekipo...
Si señor!! Me gustaria saber porque te vino esa aficion por la UD, teniendo dos equipos de 1ª en tu ciudad. Aunque se la respuesta.....porque la UD es a pesar de todo el mejor equipo del mundo
Doncs bé Guayre, et parlaria a catalá, però no seria propi d'un anticatalanista com jo encara que per ser tu... mmmm doncs això, felicitats per haber escollit a la U.D. com el teu equip, de segu que futbolísticament tens bon gust jejeje y benvingut al foro. Jo viu a Barcelona (encara que soc més canario que el gofio), concretament a Vic, per si vols qualsevol cosa, que sapigues on soc... I si algun dia veus pel carrer a algú amb la camiseta de la U.D. ja saps... som uns cuants eh? i avant ens reuniem els caps de setmana per veure els partits... esperem tornar a segona rapid i desprès a primera d'on som realment, perque es fa complicat seguir a la U.D. des de tan llum. Vinga noi ens veiem per aqui!! Salut i peles
piobcn escribió:Doncs bé Guayre, et parlaria a catalá, però no seria propi d'un anticatalanista com jo encara que per ser tu... mmmm doncs això, felicitats per haber escollit a la U.D. com el teu equip, de segu que futbolísticament tens bon gust jejeje y benvingut al foro. Jo viu a Barcelona (encara que soc més canario que el gofio), concretament a Vic, per si vols qualsevol cosa, que sapigues on soc... I si algun dia veus pel carrer a algú amb la camiseta de la U.D. ja saps... som uns cuants eh? i avant ens reuniem els caps de setmana per veure els partits... esperem tornar a segona rapid i desprès a primera d'on som realment, perque es fa complicat seguir a la U.D. des de tan llum. Vinga noi ens veiem per aqui!! Salut i peles
Aqui castellano , y a ser posible canario de pura sepa